صبغه الله

به وبلاگ رنگ خدا خوش آمدید - ما را با نظرات خود راهنمایی کنید

به وبلاگ رنگ خدا خوش آمدید - ما را با نظرات خود راهنمایی کنید

صبغه الله

وبلاگ صبغه الله (رنگ خدا)

........................................

سلام دوستان

خوش آمدید

دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید

........................................

هوای این روزای من، هوای سنگره، یه حسی روحم تا زینبیه می بره...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ بهمن ۹۵، ۱۲:۱۷ - ف. تفتی
    :)
نویسندگان

در دامان مادر ...

پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۲۷ ب.ظ

چند روز پیش خبری از یک مادر شهید خواندم  که خیلی من را به فکر واداشت که برای شما بیان می کنم.

در سال ۱۳۸۸ کاروانی از ایران به سمت مکه مکرمه و مدینه منوره برای انجام حج تمتع حرکت کرد.

آقای هاشمی یکی از خدام است و در سرزمبن عرفات مشغول فعالیت می باشد که متوجه می شود مادر شهیدی در زیر باران در حال آمدن به سمت چادر ها است . تمام لباس های مادر خیس شده است ، آقای هاشمی از وی سوال می کند که در زیر باران شدید کجا رفته بوده؟  مادر اول از جواب دادن طفره می رفت ولی در آخر در مقابل استقامت آقای هاشمی گفت :

دستشویی ها خیلی کثیف بود ، رفته بودم آنها را تمیز کنم.

مادر رفته بود به حجاج خدمت کند ، برای رضای خدا ...  همچون فرزندش که در راه خدا شهید شد.

شهدا در دامان این مادران پرورش یافتند ...

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی