صبغه الله

به وبلاگ رنگ خدا خوش آمدید - ما را با نظرات خود راهنمایی کنید

به وبلاگ رنگ خدا خوش آمدید - ما را با نظرات خود راهنمایی کنید

صبغه الله

وبلاگ صبغه الله (رنگ خدا)

........................................

سلام دوستان

خوش آمدید

دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید

........................................

هوای این روزای من، هوای سنگره، یه حسی روحم تا زینبیه می بره...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ بهمن ۹۵، ۱۲:۱۷ - ف. تفتی
    :)
نویسندگان

سرباز امام زمان عجل الله تعالی فرجه

جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۱۸ ب.ظ

اعتقاد بنده این است که سربازان معمولی هم که در مملکت امام زمان دارند خدمت می کنند در واقع سربازان امام زمان عجل الله تعالی فرجه هستند و این موضوع را بارها به ایشان گفتم. از مامورین خدوم نیروی انتظامی گرفته تا سربازان معمولی همه در حقیقت در خدمت امام زمان عجل الله تعالی فرجه هستند و حسب مسئولیتی که دارند به ایشان خدمت میکنند.

Image result for ‫سرباز وطن‬‎

بعضی اوقات که رفت و آمد دارم می بیننم این عزیزان در هوای 50 درجه جنوب زیر آفتاب سوزان و رطوبت دریایی نفس گیر ایستادند و پست می دهند و زمانی که ما رد می شویم می دوند و درب بزرگ آهنی خروج خودرو را باز می کنند تا ما بیرون برویم یا وارد شویم این در حالی است که بنده در زیر کولر خودرو حتی تحمل چند دقیقه کوتاه از این گرما را ندارم ولی این بزرگواران خالصانه مشغول خدمت و به عبارت دیگر عبادت هستند، گاهی خجالت می کشم...

خاطره:

جرمی توسط یکی از افسران تکاوری اتفاق افتاده یود و در این خصوص چند بار برای فرمانده مربوطی احضاریه ارسال شد و دو بار هم تماس گرفته شد و همچنین از طریق سلسله مراتب نیز به وی اطلاع داده شد تا حاضر شود ولی ایشان حاضر نشد لذا جلب وی صادر شد و پس از آن فرمانده مربوطه در دادسرا حاضر شد تا می خواستم بازجویی را شروع کنم ایشان خیلی بد جواب داده و رفتار شایسته ای نداشت من هم بازجویی را انجام دادم و گفتم تحت نظر باشد تا ضامن بیاورد بعد یکی آمد واسطه شود تا من موضوع جرمی که رخ داده بود را پیگیری نکنم در بین بحث کردن مطلبی گفت که ناراحت شدم و گفتم شما سرباز امام زمان عجل الله تعالی فرجه هستند این چه رفتاری است که دارید...

خودم بعدا که به این جمله فکر کردم دیدم که لطف خدا بود که من آن زمان این حرف را بیان کنم و الا خیلی چیزهای دیگری را می شد گفت...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۸
ابراهیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی