صبغه الله

به وبلاگ رنگ خدا خوش آمدید - ما را با نظرات خود راهنمایی کنید

به وبلاگ رنگ خدا خوش آمدید - ما را با نظرات خود راهنمایی کنید

صبغه الله

وبلاگ صبغه الله (رنگ خدا)

........................................

سلام دوستان

خوش آمدید

دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید

........................................

هوای این روزای من، هوای سنگره، یه حسی روحم تا زینبیه می بره...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ بهمن ۹۵، ۱۲:۱۷ - ف. تفتی
    :)
نویسندگان

قدم به قدم تا حرم - اربعین 94

پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۹ ب.ظ

 قبل از حماسه عظیم اربعین 1394 با خبر شدم که تعدادی از دوستان و همکلاسی های قدیمی توفیق مجاهدت و دفاع از حرم عمه سادات سلام الله علیها فخر بانوان عالم را پیدا کرده اند و عاشقانه قدم در این راه پر برکت گذاشتند.

بسیار غبطه خودم به این توفیق عظیم...

کسی که حضرت ابل الفضل صلوات الله علیه او را برای حراست از حرم آل الله سلام الله علیها انتخاب کند ، چه درجه رفیعی خواهد داشت

من جامانده از این فیض الهی بزرگ ام و این ناراحت کننده است.

ولی ناامید نیستم چون حسین علیه السلام هست . با خودم گفتم آنان برای دفاع و شکست کفر رفتند سوریه ما نیز برای مبارزه با کفر می رویم کربلا تا از مظلومین دفاع کنیم

گفتم سوریه با شما کربلا هم با ما...

تا انشاالله شاهد ظهور حضرت ولی عصر ارواحنا فداه باشیم.

اربعین سال 1436 ما را یک قدم به قدس و بقیع نزدیک نمود ( وعده الهی : راه قدس از کربلا میگذرد )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۹
ابراهیم

نظرات  (۱)

ممنون میشم از وبلاگ من بازدید کنید.http://ibanersaz.blog.ir  و سایت من goldpost.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی