صبغه الله

به وبلاگ رنگ خدا خوش آمدید - ما را با نظرات خود راهنمایی کنید

به وبلاگ رنگ خدا خوش آمدید - ما را با نظرات خود راهنمایی کنید

صبغه الله

وبلاگ صبغه الله (رنگ خدا)

........................................

سلام دوستان

خوش آمدید

دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید

........................................

هوای این روزای من، هوای سنگره، یه حسی روحم تا زینبیه می بره...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ بهمن ۹۵، ۱۲:۱۷ - ف. تفتی
    :)
نویسندگان

عاشقانه (مناجات شهید علمدار با شهدا)

يكشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۱۳ ب.ظ

بسته ۳۱۳ سری ششم

از دانشگاه برمی گشتم ، داشتم در خیابان انقلاب حرکت می کردم ، ذهنم خسته بود. این کلیپ را پخش کردم وقتی شروع شد گفتم چه کیفیت پایینی داره کمی که جلو تر رفت دیدم سخنانش عجب سادگی و صداقتی دارد و چه زیبا نجوا می کند . جلوتر که رفت درب های دنیای دیگری را بر من گشود انگار خیابان انقلاب شده بود دروازه ای برای پرواز . وارد دنیایش شدم دیدم چقدر عاشقانه است و با تمام وجود معشوقش را صدا می زند .

کم کم چشمانم خیس شد ، سرعت قدم هایم را زیادتر کردم تا باد خیسی چشمانم را در آغوش گیرد. با همان چشمان خیس اطرافم را نگاه می کردم هیچ تفاهمی میان سخنانش و مناظری که می دیدم حس نکردم گمانم خود خیابان انقلاب نیز هیچ فکر نمی کرد که بعد از خون های شهدا قدم های مانکن های شیعه با ظاهر های آن چنانی به او برسد.

لینک دانلود


شهید علمدار

داغ کن داغ کن - کلوب دات کام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی